دادستان قزوین: در سال جاری باید توانمند سازی و اشتغال ۶۰ درصدی خانواده زندانیان استان محقق شود  

11:43 - 28 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۹۸۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان قزوین: در سال جاری باید توانمند سازی و اشتغال ۶۰ درصدی خانواده زندانیان استان محقق شود  
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، گفت: در سال جاری باید با همکاری تمامی بخش‌ها و استفاده از ظرفیت‌های موجود توانمندسازی و اشتغال ۶۰ درصدی خانواده زندانیان محقق شود.  

خبرگزاری میزان - حسین رجبی در اولین نشست انجمن حمایت از زندانیان استان قزوین که در  دادسرای مرکز استان برگزار شد،اظهارکرد: در سال گذشته در حوزه اشتغال زندانیان اقدامات خوبی در استان با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها بخصوص حوزه صنعت و تولید اجرایی شد و در سال جدید نیز علاوه بر پیگیری اقدامات گذشته، توانمند سازی و اشتغال خانواده مددجویان در اولویت قرار دارد.

وی افزود: خانواده زندانیان بخصوص خانواده‌هایی که سرپرست آن به زندان گرفتار شده است به لحاظ مسائل معیشتی و اجتماعی شدیداً در معرض آسیب‌های مختلف قرار دارند و همه باید تلاش کنیم تا خانواده مددجویان در راستای پیشگیری از وقوع جرم، توانمند شوند و بتوانند معیشت خود را تامین کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، ادامه داد: در سال جاری باید با همکاری تمامی بخش‌ها اشتغال ۶۰ درصدی خانواده زندانیان محقق شود و در این راستا از همه ظرفیت‌ها بخصوص حوزه صنعت که همواره پای کار بوده اند، به خوبی استفاده متاو بتوانیم با ایجاد اشتغال پایدار برای اعضای خانواده مددجویان، آسیب‌های اجتماعی را از آن‌ها دور کنیم.

رجبی همچنین تاکید کرد: شاید برای برخی از خانواده مددجویان اشتغال در خارج از خانه با دشواری‌هایی همراه باشد و به همین دلیل ایجاد اشتغال‌های خانگی در حوزه‌های مختلف در تحقق این هدف گذاری می‌تواند بسیار کمک کار باشد و باید این امر با جدیت پیگیری شود و قطعاً این امر هزینه‌های اشتغال را نیز برای آن‌ها کاهش می‌دهد.

این نشست با حضور مدیرکل زندان ها، رئیس سازمان صمت، مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان قزوین برگزار شد.

النتهای پیام/


برچسب ها: دادستانی نشست

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *